utorak, 8. siječnja 2013.

marketing items sms marketing


Oglašavanje Web ! Online oglašavanje najbrže je rastući segment oglašivačke industrije s 25-postotnim rastom godišnje što je pet puta više od godišnjeg recentnog prosječnog rasta godišnjeg svih medija zajedno Prema analitičarskim procjenama na internet je globalno usmjereno nekih 6-7 % oglašavanja Internetski Google divovi njegov YouTube te potom MySpace i Yahoo redom usmjereni su ciljanog oglašavanja na razvoj i radi poticanja rasta prihoda . Web oglašavanja povijest ! Jedan od oblika ranih Web oglašavanja bilo je dodavanje banera Prvi put su se oni pojavili tisuću devetsto devedest i četvrte godine na Web stranici HotWired´s koja je verzija on-line časopisa Wired Magazine Stavljanje banera loga oglašavajućih i smještenih oglasnih ploča na Web stranicama zakupljeno je od oglašivača strane te pomaže povećanju prihoda te stranice Mnoge komercijalne stranice prodaju oglašivački prostor da bi financirale svoje postojanje Putem banera se cijena oglašavanja bazira često po kliku na baner na temelju plaćanja odnosno postotku korisnika koji kliknu na baner i odu na oglašivačevu stranicu Cijena se izračunava black white market tako da se podijeli broj ljudi oglašavanje na internetu koji su na baner kliknuli sa brojem ljudi koji su vidjeli baner Na primjer, ako je 500 ljudi baner vidjelo i samo petero kliknulo kako bi posjetili oglašivačevu stranicu odnos je 1% Što je odnos veći više novca stranica dobiva od oglašivačkog prostora Kada je baneru animacija dodana postotak klikanja na baner raste . Oglašavanje u Hrvatskoj U Hrvatskoj trenutno postoji više od 1.300.000 registriranih Internet korisnika a u stalnom porastu je taj broj Sve više tvrtki koristi Internet kao mjesto oglašavanja usluga i predstavljanje svojih proizvoda te komunikaciju s korisnicima kao medij Dokazano je u praksi da se dobro oblikovanim oglasom marketing in internet na odabranoj i dobro posjećenoj web stranici postići može dvadeset do sedamdeset posto rast prometa . Na Internetu prednosti oglašavanja cijena je višestruko povoljnija oglašavanja u svim drugim oblicima mjerenje učinkovitosti web oglašavanja je jednostavno jer su Vam dostupni konkretni statistički podaci vezani uz broj posjeta iskorištenost postižete bolju online marketing strategies oglašavajući na stranicama čiji je sadržaj interesno vezan uz vašu ciljanu tržišnu skupinu dvadeset i četiri !

Nema komentara:

Objavi komentar